sorräy

sorry people for bad update! men har inte haft tiden så att säga :) igår vart jag i skolan som var rätt så jävla seg, matte i 6 timmar. woho! eller ja, fick sluta tidigare.. så 4 timmars matte då :) hemskt. sen åkte jag bussen hem till freddddie, chillade en aning. så himla skönt att komma till hans trygga famn igen, jag tänkte på det förut förresten. jag har aldrig känt mig så trygg hos någon kille på det sättet som jag gör hos han, jag känner mig trygg & välkommen. iallafall, kollade på sommaren med göran sen sten somna han jag kollade en halv johan falk och somna ganska gott jag med. inte somnat så tidigt på länge länge. imorse ringde våra klockor halv 7, fredds var först ut.. haha han är så rolig min lille snok, han hade skrivit ''VAKNA DIN JÄVLA BONNFLÄRP'' när klockan ringde, haha fick mig ju ett gott skratt. och med det somnade jag också om, vaknade klockan 7 av att det knacka på dörren. HE HE försoooooovning. men det löste sig, vi fick skjuts ner till uddevalla. skolan bestod av svenska, projekt arbete. och sen frisör, uppsättning. suck on that, usch. sen hem, halv 7 var jag hemma som vanligt. sen bara tjillat :) upptäckte även att jag packat ner fredds tshirt istället för mina mjukisbrallor.. så nu tar jag tillfället i akt & sover i den. så känner jag någon lite närmare, nej nu ska jag och tshirten sova =) godnatt!



BILLABONG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0