BACK ON TRACK!

hej hej hej hemskt mycket hej! nu har jag äntligen blivit klar med bloggen, med extremt mycket hjälp ifrån alicia :) stort tack till dig. får faktiskt säga att jag saknat att sitta på kvällarna och skriva av sig lite om dagen, eller om känslor och sånt där.. så vad har jag gjort denna veckan då? hm, absolut ingenting. skolan är nog det enda. igår var jag med micaela & co ♥ skit softish. mycket skratt & mycket godsaker som oststänger, skruvar o jag gjorde ett rejält kap o köpte mig en tom och jerry påse, en liten klassiker sisådär. ikväll blir det nog lugnt med micaela tror jag =) melodifestivalen och massa massa godis, är ett stort monster idag. imorgon kommer min kära cassandra hit och nattar över för vi skall till åmål på måndag med skolan :) nej nu ska jag inte tjöta mer, hare gött!
PEEEEEACE


Kommentarer
Postat av: carro

måste säga att bloggen blev jävligt läcker ;)

2010-03-06 @ 20:30:36
Postat av: Filip

Nya designen blev aspra! snygg äru, emokid!

2010-03-06 @ 22:17:47
URL: http://filipjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0