högheden


''outfiten''
svart tröja & röd etines tshirt
sköööönt


bäste




sletna & goa efter en dag

hej allihopa! kan ju säga att jag är rätt dö trött nu efter en dag på högheden i åmål. fyfan skidor och jag är ingen kärlek, ramlat o dött en del gånger. liften var väl ingen hitt de heller, åkte barnbacken.. ända jag klara, haha! om nån hade tagit kort på mina vurpor så hade ja lätt visat er dom, sjukt fula och sjukt smärtsamma. nu har jag ont i huvudet och skall snart lämna av cassandra på station och sen ska jag bara chilla järnet. vill komma till skolan så ja kan ladda ner VLC & msn så ja kan se oth o inte vara så jävla handikappad på ebuddy. pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0