i ask myself, when do i let go?

this is gonna take a long time
and i wonder what's mine
can't take no more

wonder if you'll understand
it's just the touch of your hand
behind a closed door

all i needed was the love you gave
all i needed for another day
and all i ever knew
only you



har precis mölat i mig en massa våfflor nu som mamma hade gjort till mig :) varit o tränat, ingen mer träning denna veckan vilket suger :( men snart måndag igen, får väl trampa på crosstrainern här hemma annars. imorgon är det skolan som gäller as usual, skall klippas & fylla i luggen. nästa vecka sätts det i nya exstensions, eller om jag köper så jag kan ha clips. jag vet inte, hår hår hår. ska kolla one tree hill nu som vanligt, förresten hört att tankafett är nedlagt?! SUGER! haaaaaaade. peyz ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten du skrev där uppe?:)

2010-03-25 @ 21:35:10
Postat av: KARRO SVARAR,

den heter only you med joshua radin :)

2010-03-25 @ 22:22:52
URL: http://misskkeyo.blogg.se/
Postat av: albuuuuuuuuuuuuuuuu

jag kan inte leva utan tankafett :(

2010-03-26 @ 16:28:31
URL: http://aalbushenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0