träningsvärk1!

fan va dåligt ja har börjat blogga nu, men ärligt så känner jag ingen lust :s trots att de går som ''bäst'' på den nu. gått från 80 besökare till 120-140 läsare om dagen. CRED TO YOU ♥ men jag behöver nog någon slags inspiration, något att skriva om. har en fundering på att starta en annan blogg om ett ämne, o ha kvar denna. vet inte, men kan kanske bli intressant för folk som har samma sak som jag! men får se, tror det inte blir något av det. men liksom, frågan kommer upp oftast.. men vad vill NI läsa om? inte lätt för lilla mig utan fantasi liksom, haha :) förövrigt har jag börjat träna varje dag, eller ja. måndag-onsdag, ibland fredagar. torsdagar rider jag ju :) så det är riktigt najs, känns som att man äntligen får någonting gjort på dagarna. men nu ska jag gosa ner mig i sackosäcken och se klart desperate housewifes, okej jag vet inte om det stavas så men i vilketfall, och efter det är det cougar town! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera bilder hade varit kul :-D

2010-03-24 @ 07:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0