Beautiful life.

Jag mår bra, jag är glad. Jag har världens finaste vänner, jag har världens finaste familj och släkt, jag har världens finaste häst, jag har allting man någonsin kan önska sig. Och jag är så jävla glad och lycklig över det, för utan dem hade jag inte varit jag.

Helt okej helg, varit lugn och fin. Igår blev det stor fetis kväll med Micaela, käk och chirre o dipp som efterrätt. Gjorde sig gott i magggggen :) Varit luuugnt och fint idag med, legat och dragit mig hela dagen. Blivit bjuden på thaifood, göttt. Sen bar det iväg till Sjuntorp och hämta present till Hammar som blidde två gör söta getter. Amber och Säcken heter dom =) Haha. 

Hästfronten har varit sjukt död den senaste tiden, men imorgon ska jag ta nya tag igen och ta mig en sväng på honom. Mörker eller inte, ut ska vi. Lilla pållen ♥ Han ska gå december ut sen får han en månadsvila innan vi drar igång inför sommaren. Har en stor sten i hjärtat som jag hoppas ska släppa snart, känner mig hemsk som inte har tid eller kan fixa skjuts varje dag ut till honom. Vill bara få körkort nu så jag kan åka dit utan att vara beroende av någon annan. 

Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och försöka ladda upp mig till skolan som jag är ungefär såhär pepp på. Eller inteeee! Bara att stå ut. Puss alla fina där ute















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0