Oh shit, it's monday tomorrow

Är verkligen helt slut. Gårdagen, var.. helt ok! Ja och Jennie höll dock på att gå in i väggen när vi kom upp till en blöt r.a.g.g.a.r.f.e.s.t, åkte lika snabbt tillbaka till Mellerud. Hamna på Amandas en stund, haha? Sen ner till bowlingen, och vidare på efterfest hos Johan. Och somna gjorde jag kvar över 6 imorse, upp och jobba. Hade en evighetslångdag på jobbet, men vi tog oss förbi den. Jag och Linda gick och käka pizza på börsen, och där satt Ajje & Aly, så gjorde dom sällskap i ett par timmar, och nu har jag precis kommit hem och har duschat och lagt mig i sängen och inväntar Bridget Jones dagbok. Imorgon är det sista skoldagen, sen har jag lov. Gud vad härligt!! :)
Puss

BIG LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0