TRUTH

- jag är mer man än kvinna tror jag?
rapar gärna högt, sitter hellre brebent än me bena i kors, har noll bordsskick... u name it
- jag är en chicken, typ rädd för allt
- jag är beroende av läppsyl
- har en konstig vana att kolla på tänderna typ 10 ggr innan jag går ifrån spegeln
- INGEN vet ALLT om mig
- tror jag är shopaholic
- jag måste ha minst en cola zero om dagen
- jag skrattar åt de torraste skämten någonsin, typ Ö&B reklamerna
- tror jag är ganska omtänksam? blir typ arg om någon är sjuk o jobbar ändå, haha
- när jag var liten kunde jag inte rapa, detta lärde jag mig i 12 års åldern
- jag skäms inte över något typ, om det inte är något ruggit jävla pinsamt jag har gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0