Från Abdulas blogg

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag tänker på alla andra framför mig själv. 

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är så känslig, börjar grina till idol (ärligt?), alldeles för förlåtande, svartsjuk

Detta är jag rädd för:
spy och förlora de som står mig närmast

Tre saker jag absolut inte kan göra:
räkna matte, va ifrån min telefon, sluta vara nyfiken

Bästa känslan:
när man sitter på hästryggen

Värsta känslan:
att förlora någonting

Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
ärlighet, snäll, omtänksam, snygg

Jag vill gifta mig..
någon gång i livet, och det ska bli den bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: till brownie

haha abdula..nice one -.-

2011-11-28 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0