HALLLLLOOO

Eftersom ni läsare börjat stalka mig, skicka hotbrev, ringa mig osv så får jag väl uppdatera då..? Jag gör detta på stor risk, jag har inte haft det lätt med arga läsare. Men ja älskar er ändå :* HIHI

Har egentligen inte så mycket o säga. Nyår var grymt, lagade god mat, bra folk och ett bra avslut på hela kvällen. Dock var jag sjukt trött efter att sovit 1 timme natten innan, men höll mig vaken till halv 5 ändå. Gårdagen var hel lugn, sov till kl 15 (!!!!!!!), drog upp och käka pizza med Mackan, Ajje, Baba & Roggan. Sen blev det bara stendäck i soffan och somnade rätt tidigt inatt med, götttt. Men ändå är jag helt slut idag, haha vet inte vad som händer med mig right now. Är mest trött och slirig, + en go förkyldning. Lite sommar hade inte skadat =) Slänger upp lite bilder från det senaste + nyår. PUSSS


Promme med snoris


I väntan på en seg Häg


Tåsockar är ett måste

JULDAGEN


Love uuu




Nån outfitta ja hade i veckan, simpleeeeee



NYÅR





Hade en ful-dag och va inte pepp alls









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0