BARAAAAAAAAPAPA




Bra kväll med min häg. Som alla andra kvällar med min häg. HÄG HÄG HÄÄÄÄÄG! Vi har kommit fram till att vi börjar bli smått beroende av varann, haha. Så jävla bra att hon bor i Götet då menar jag, får helt enkelt flytta dit. EEEEEELLLLEEEEEEEEEEEEER? JAJAJAJAJA, vart ute på äventyr. Gasat extra framför pinsamma ställen, vart hos Gammon en sväng, haha random. Och skrattat, såklart. Gjort narr av blondiner som är fula, och pratat om allvarliga sjukdomar. Haha, fyfan vad vi kan ändå.

Vill bara bli 18 barre NUUUU, krogennnnnnnnnnnnnnnn tack. RAGGGGGGA NÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÖHÖHÖHÖHÖ. Imorgon ska jag rida, laga mat och sen iväg till Tröllis. Bra dag bra dag, jag är övertrött och ska kolla PLL nu, så höööööööres imorn. PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0