dagen före doppar dagen!

god kväll allihopa :) idag har det varit en såndär
jag-vill-ligga-i-soffan-och-sova-dag. men så blev det inte.
jag vaknade klockan elva, och trodde klockan var tolv. lyckat, no way.
dagens planer var att jag egentligen skulle ut och springa direkt efter
jag hade vakna, orka jag det? - NEJ.
sen skulle jag börja fixa mitt rum, orka jag det? - NEJ.
sen skulle jag med sandra till stallet, orka jag det? - JA.
sen skulle jag upp till köpingen, orka jag det? - JA.
så lite duktig var jag ju, men skulle gjort ordning mitt rum men det
får bli efter jul, sen MÅSTE jag verkligen omformentera datorn innan den
kraschar. det är banne mig inte långt ifrån nu kan jag ju också meddela.
jaja, har iaf köpt julklappar till linda nu :) så ja, nu ska jag snart ut till stallet.
/ karro.


 

älskar domma bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0