godjul, öhm.

ja god jul alla läsare, har inte upptaderat på länge nu. har inte haft ork eller lust!
men vi kan ju börja med julafton då :)
jag vaknade ungefär nio eller något av att mamma väckte mig, farfar skulle komma
och käka "julfrukost" så jag fick dra mig upp, gick upp och käkade. sen gick jag upp
och satte mig vid datan och spelade lite, sen blev det fix och sen vidare till rostock där
mina kusiner bor. käkade massa mat, trodde jag skulle spricka eller något liknade. sen
var det bara att vänta på tomten, som sen kom halv fem ungefär. så då blev det massor
med julklappar, jag fick faktiskt rätt mycket sådana.
♥ en mobil, w302.
♥ pengar, 2000 kr.
♥ massor med kläder, tröjor, leggins osvosv.
♥ tre parfymer, christina aguileras nya, mexx & fizzy.
♥ ett headset till datorn.
♥ underkläder
det låter väldigt lite nu känns det som, men det var lagom mycket tycker jag :) sen så ska jag
och micaela åka ner till trollhättan och käka på kinaresturang och så på måndag.
jaja, efter julklappsutdelningen så gjorde vi inget speciellt, jag hade skit tråkigt och ville bara hem.
men nejnej, inte det. men vid tio sen så kom vi äntligen hem, så då satte jag mig och kollade på tv en bra stund, sen gick jag och la mig.

på juldagen så vaknade jag rätt sent, halv två tror jag. sen kom syster så kolla vi på mammas och pappas bröllops film, haha. shit vad liten jag var! haha. sen käkade vi massa julmat igen, gottgott. sen vet inte jag vad jag gjorde, tror jag gick till micaela eller något. har inget minne av den dagen haha. jaja, igår så var jag iallafall i stan med victor :) vi skulle tagit ett tåg som gick 10.29 men så kom två ifrån mellerud som skulle åka buss, så vi bestämde oss för att åka buss istället. men sen kom inte bussen så fråga jag när bussen skulle gått, svaret var "10.29" smart hövven, det var ju tåget! haha. så vi fick vänta en timme eller något på bussen så kom vi till överby. väl där så träffade vi john & ludde :) så gick vi runt där jag fick mig
♥ en plattång
♥ värmeskydd till håret, som även håller det platt.
♥ ett diadem, ett hårband, ett läderarmand, örhängen.
♥ ett par skor, dom jag visade för ett tag sen på bloggen. dom längst upp, helt kär.
och victor fick sig
♥ en sweet mössa
♥ en keps.
jätte fina båda två :) sen en stund innan vi skulle åka hem så skulle jag gå in och kolla på skor, och då tjöt
larmet på victors mössa, då hade dom idioterna glömt att tagit av larmet! så då fick ludde och victor gå till
junkyard igen och ta bort den, och då missade vi bussen till vänersborg :( så då ringde jag syster min men hon
kunde inte köra oss till vänersborg heller så vi fick ta en buss in till trollhättan och sitta och vänta där på ett tåg
som gick 17.51. sen bar det av, skönt! sen kom victors mamma och hämtade oss så körde dom hem mig :) tack!
och tack för en skit bra dag victor :) <3 sen gjorde jag mig i ordning och gick till micaela där utter även var. sen var vi där och såååååå. sen gick jag hem, och sov. lalalala, idag vet jag inte vad som händer. går nog till micaela idag med :) jaja. nu har jag skrivit lite för mkt tror jag ;D hade så bra.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0