godkväll

sandra har precis åkt hem, jag har fixat hennes hår :) blev jätte bra.
färgade det och sen satte jag i löshår, as bra blev det. och det ser
jätte äkta ut också :( jag är a-v-u-n-d-s-j-u-k. jaja, annars har jag inte
gjort mycket ikväll mest suttit här och tråkat som vanligt. senare blir
det till att kolla på sex and the city, säsong ett och två. blir nog nice.
sen hoppas jag att jag somnar djupt och vaknar upp sent imorgon :)
jaja, ville bara skriva lite nu innan jag går ifrån datorn.
ha det så bra! puss karro.


sandras hår :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, snyggt. Sandra Grenanders?

2008-12-30 @ 22:33:47
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: karro

ja, det är sandras :)

2008-12-30 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0