GOTT NYTT ÅR!

från mig till er alla önskar jag ett riktigt gott nytt år!
mitt nyår vet jag inte än hur det kommer att bli, men det verkar bli tråkigt.
kanske blir att jag åker med mamma och pappa upp till rostock. jag får se,
kan ju inte vara speciellt kul där heller om man säger så! ida och matilda kommer
iallafall hit senare så får vi se vad som händer och sker. jaja, har väl inte så mycket
att skriva just nu. vaknade runt tolv, så gick jag upp käkade kallpizza <33333 och sen
satte mig och kolla på en jätte bra film, kommer inte ihåg vad den heter dock med det
var någon med lindsay lohan, hon är en sån jävla grym skådespelare tycker jag! jaja,
blir nog fix och så om någon stund. lägger ut bilder lite senare på kvällens outfit som
jag inte riktigt har kommit på ännu..
ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0