hårvård

okej, nu är även jag igång med att ge lite tips och så.
kommer mest bli om hår och sånt eftersom att jag är mest
intresserad av det. hoppas ni andra som också ger tips inte
tycker jag härmar er .. haha!

först och främst vill jag bara säga att GOLDWELL är det bästa hårproduktsmärket.
enligt mig själv iallafall, det är bra kvalité och håret blir as bra :)

en egen liten inpackning
Allt du behöver är en mogen avokado och 3 dl majonnäs. Mosa avokadon och blanda ihop det ordentligt med majonnäsen. Om du har riktigt torrt hår lägg till två matskedat olivolja. Men har du fettigt hår ska du blanda i 2 teskedar pressad citronjuice.

Applicera inpackningen i torrt hår och svep en varm handduk runt huvudet. Låt inpackningen sitta i under tiden du ger övriga kroppen uppmärksamhet och omvårdnad. Ju längre tid den får verka desto bättre resultat, annars är 20 minuter lagom. Därefter sköljer du med ljummet vatten.

Inpackningen ger ny glans till livlöst hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0