helgen.

♥ hellö everyone.
förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar. har inte haft lust eller tid direkt.
ett tag så var jag jävligt inne på det dära med att uppdatera hela tiden, men sen
när jag jag är tom på fantasi så vart det inte lika roligt längre..
men iallfall.

fredagen.
dagen börjades med att jag gick upp tio i åtta, så det blev till att slänga
i sig frukosten mamma hade gjort i ordning till mig och sen gå till bussen.
första lektionen var bad, simmade hela 8 längder. grymt bra för att vara jag
alltså, men jag var rätt slut efteråt sen kan jag ju även lova. och mitt uppe i lektionen
så var det branövning, vi fick springa ut i bikini! det var så jävla kallt, usch fufan.
men sen fick vi gå in på fritidsgåren och värma oss. sen efter ett tag så fick vi gå in
igen, då duschade och basta jag och linda. gottgott! men blev försenade till nästa
lektion som var, men det gick bra. förutom att vi hade oförberett matteprov, som gick rakt
in och h-e-l-v-e-t-e. men men, dom andra lektionerna kommer jag inte ihåg.
men iallfall, efter skolan så gick jag linda lingling koffe och ludde upp till köpingen, skulle
köpa glitter spray. sen vart det hem och käka makaronisar och köttbulls. sen började linda
locka mitt hår, blev rätt bra :) sen när jag var klar med allt så gick jag till sofia som var halvt klar.
sen gick vi till micaela, senaste var vi också. haha, sen så vart det massor med frågor och så.
jätte roligt :) hehe. sen käkade vi pizza, gottgott. vid 10 eller något så drog alla typ, så då var det
bara jag sanna natta anna och micaela kvar. satt och pratade om allt mellan himmel och jord,
lite senare så följde vi sanna en bit och sen träffa vi victor swan och pether med mera. sen gick
vi hem och la oss.
tack för en trevlig helg! <3

lördagen.
vaknade runt tio av att linda ringde mig, så vi åkte ut till stallet. fixade lite grejer till eccobollen,
sen kom lindas mamma och hämtade oss, åkte hem så kom eccos nya ägare och fixade papper
och så :( sen åkte vi ut till stallet, så åkte han .. till stenungsund :'( men han kommer få det jätte bra
och det är huvudsaken.
efter det så åkte vi till brålanda, chilla sönder hos lindas mormor. käka julmat, och så.
efter vi hade käkat så drog vi ut lite i brålanda, kolla på tomteparaden.
blev dissad av en raggare också ..
raggaren: SKÅL!
karro: SKÅL!
raggaren: ehe..

hm, haha! vi hade rätt kul åt det. sen drog vi och köpte godis, sen hem till lindas mormor igen
chillade och så. sen drog vi hem till mig, där var oliver och lukas som mamma passade.
sen efter en stund så drog vi hem igen. sen till lingling och kolla film, sen vid tolv så drog jag
hem. och stensomna.

söndagen.
sitter här, trött som en apa ser ut som en luffare typ. vaknade runt tolv tror jag, gick ner och
käkade och satte mig här. blir en chill dag idag, orkar inget mer, är sjukt trött :)
pusshejs.


jag kommer aldrig sluta älska dig, min bästa vän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0