hey

jag har kommit in i någon konstig period, jag vill bara ha spaghetti.
ingenting annat är ätbart, och nu är det jul och jag vill bara ha pasta
jo men det är normalt, alltid.
jaja, sen har jag kommit på några traditoner i "datavärlden"
* en vecka innan julafton så måste man lägga ut en bild på bilddagboken/blogg
och skriva godjul.
* det är även en tradtion att heta " all i want for christmas is you " på msn/bilddagboken.
* på julafton heter 90 % av alla på msn : GOD JUL! :D

* på julaftons kväll så skriver alla om hur och vad deras julafton varit. vad dom har fått osv.
haha, jag är en jävel på det där med traditioner. men kul äre!
nu ska jag äta, guess what? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0