i hate everything about you.

♥  hejsan svejsan i lingon skogen.
idag är det tisdag, softsoft. bild lektionen var inställd så det
blev sovmorgon för mig idag :) jätte skönt.
sen fick jag cykla till skolan i spöregn iof, men sånt man får ta.
när jag kom till skolan så möttes jag av emelie :) som hade färgat
håret svart, jätte finus. as usual
sen så var det no, och jag tyckte inte om det. men får väl försöka, så jag
får ett g i no iaf ...
dom två sista lektionerna var det engelska och svenska. soft soft
men fick reda på att jag kanske har ig i engelska, medans en annan
som springer runt på lektionerna och inte jobbar alls har GODKÄNT?!
så jävla fittit. då blev jag sur, och sen blev det inte bättre av att man möttes
av ett äckel i korridoren efter lektionens slut. WHA, stackars linda som fick
gå med en sur gurka upp till köpingen xo men det blev bättre sen, med lite
pizza (a) och H E T T också! fyfäääääääääääään. haha,
sen efter så drog vi och handla på apoteket
visste ni att det finns badhus för ögon nu? och att man kan koppla in lampor
och sånt till öronproppar? helt sjukt vad folk kommer på saker alltså!
efter det, så drog vi hem. och sen efter en stund så kom hon och lingling till mig
så drog vi och gymma. orkade inte träna så mkt idag men endå :))
sen efter det gick vi hem
alex med läspande röst
" men vad ska du ha en sån till? "
hahahahah, vi garva. sen gick vi och köpte daim glass (a) så nu har jag och linda
smäckt i oss 3 daim glassar, gissa vilka som mår rätt illa just nu?
heheheHE. jaja, nu börjar snart desperata.
pusshej!


i'm so lucky i'm so lucky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tjusig blogg du har skaffat dig =)

2008-12-03 @ 09:32:55
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: Anonym

med three days grace . ?

2009-05-16 @ 16:06:03
URL: http://itisonlyaboutfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

med three days grace . ?

2009-05-16 @ 16:07:35
URL: http://itisonlyaboutfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0