i'll be the best you never had.

hej allihopa! idag är det onsdag, "lill lördag" som pappa säger.
hmf, haha. denna lill lördag vaknade jag strax efter halv åtta,
upp och äta sminka och ta på mig. sen kom lingling och stoffe
hit och så, så gick vi till bussen :} så vart det till att åka till skolan
första lektionen var två timmars hemkunskap, hade julbord :)
MYS! sen blev det so, sen matte. sug min tå vad tråkigt!
nu är jag hemma, linda hängde med en sväng förut. fixade massa
till showen på fredag, ska bli kul :) kom till ridskolan klockan sex!
thi, aja.
nu ska jag bort och träna med david och alex.
pusshej ♥


djupt inne i mina egna drömmar och tankar
spenderar jag mina dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0