it's like one of the bad dreams, and you can't wake up.

♥ hejsan allihopa
hejsan måndag, hejsan segdag, hejsan ..
äh nu kom jag inte på något!
började med att jag sov, sen vaknade jag.
rätt logiskt kanske s:
men iallafall, sen upp och käka dra på sig mjukisar och
gå till bussen :) sen börjades första lektionen med klassråd
kollade på typm mellerud 100 år filmer, sög. och efter det så
vart det öronmatsträning, JERRY <3 efter det så var det so, och
jag och linda hade sjukt skoj, fast jag var rätt stum. hmf, hahah
dom två sista lektionerna var det gympa & slöjd.
skulle ju göra ett ländtäcke till ecco, men det får bli till jovisen istället nu.
jaja, senare blir det gym!
w; karolina


brunt?


svart under & blont över?


helblond?

HJÄLP MIG FOLK!

Kommentarer
Postat av: micaela.

blont & svart ;)

2008-12-01 @ 20:13:56
URL: http://missyoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellow! Du byter blogg så att jag blir helt förvirrad :) MEN, jag tycker du ska ha mörkt hår. Mycket, mycket finare än sönderblekt =)

2008-12-02 @ 23:08:12
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0