julklapps handling & handvärmare som sluta funka.

hejsan! idag var det sista skoldagen, så nu har vi jullov.
himmmmmmmmlans gott må jag säga. vaknade upp
hos linda idag, sov hur gott som helst i hennes soffa.
vaknade inte av att jag mådde illa och panik, jätte skönt.
kändes som att jag verkligen fick sova ut faktiskt på någon
vecka. jaja, sen gick jag upp tio i åtta, slängde på mig mysis
tröja och satte upp håret. sen gick vi till bussen, sen på bussen
fick jag reda på att linda hade försökt att väcka mig ett x antal gånger
och att jag till och med hade svarat, och det har mrs karolina inte ett
blekaste minne av. great! sen i skolan så var det ett förkortat öronmat
då jag och emelie inte skulle sjungit men emelie ville inte sjunga utan mig
:') så det blev sång idag med! och gud vad jag kände att jag kommer sakna
öronmat, det är så sjukt kul. efter öronmat var slut så gick vi upp till klassrummet
och nästan alla hade bakat eller åtminstone köpt med sig något :) jätte mysigt
sånna stunder då våran klass är lugn men ändå rolig, så älskar jag den verkligen!
sen fick vi våra betyg, denna höstterminen gick jag ut med 2 ig , ett vg och resten g.
är faktiskt rätt nöjd, har haft värre betyg. som ig i matte svenska engelska. hehe
sen gick jag och koffe och julhandla, så har bara julklappar till kompisarna nu.
köpte även en handvärmare som funka i 10 minuter. nu får jag inte igång den :(
jaja, ikväll vet jag inte vad som händer. ska nog ut en liten sväng skulle jag tro
jag är jätte sugen på pizza nu också. jaja, träna måste jag göra efter jullovet iaf.
REGELBUNDET, inte en gång i veckan och sen vätnta 2 veckor tills nästa träningspass.
utan nu jävlar ska jag komma igång ;)
ni får ha det så bra :) pusshej / karro

sen vill jag även nämna att jag älskar dig mamma.
tack för att du förstår och stöttar mig, det betyder
mer än vad ord kan förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0