gårdagen

hejsan svejsan! nu ska vi prata vardagligt här också.
igår så var jag och micaela i trollhättan :'D på våran romantiska julmiddag.
vi åt tacos, UTAN CREME FRECHE. äckligt som fan, ingen tacos utan det.
jaja, det började iaf med att vi åkte och köpte löshår, med oss hade vi utter :)
det var helt fullt på tåget så vi fick åka första klass typ mer än halva resan tills
kontrollanten kom och sa att vi var tvunga att flytta på oss. så då fick vi sätta oss
i andra klass, hehu. micaela stackarn fick stå! jaja, väl framme så gick vi och köpte
löshår sen drog vi till oden där ingenting fanns -.- så kom kevin :D så åkte han med oss
till överby och gick typ där med oss heeeela dagen. så söt :) så var vi där typ hela dagen
köpte mig mat då, och sen silikon droppar, löshår och en inpackning som sitter i hela tiden typ.
sen vid halv sex gick vi till bussen och åkte in till trollhättan igen :) sen kom tåget precis när
vi var framme så då var det bara att krama kevin och dra sig till tåget.
på tåget träffa rydén erik candy michaela och martin :) så satt med dom hela vägen hem.
sen väl hemma så gick vi hem til mig och hämta clips och så, sen gick vi vidare till sofia
och sydde på dom och sätte i löshåret :) blev jätte bra.
sen var vi där ett tag, så gick vi hem sen. sen ut och gå och sen kolla lite på tv och sen sova.
idag vaknade vi klockan 10, men somna om till 1. gött! blir en lugn dag idag,
imorgon är det nyår, och jag har en känsla om att den kommer suga.
jaja, hejdå!


kevin i sin blivande jacka ;) haha. <3


jag älskar dig hunny!

Kommentarer
Postat av: micaela.

haha, han kollar verkligen rätt in i kameran.

tack för en underbar dag baby,

me love you <3

2008-12-30 @ 19:16:21
URL: http://missyoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0