micaela nordwall & sofia ljungdahl.

mina älskade hjärtan. på sistone så har det nästan alltid bara
varit oss, oss tre. vi har haft så sjukt kul, och jag kan verkligen vara
mig själv med er utan att känna mig sämre än någon annan.
ni har verkligen fått mig att gå igenom allt som jag egentligen skulle
bara skita i och bara låta det vara, ni har fått mig att ta tag i saker och
verkligen lösa det, i början var det kämpit, förjävligt rent ut sagt, och då
började jag undra varför ni gjorde det så svårt för mig? jag undrade, men nu
har jag förstått, ni ville bara mitt bästa. och tack gode gud, jag klarade det.
jag har tagit mig igenom all jävla skit man kan tänka sig, tack vare er.
så nu mina hjärtan vill jag ge er all kärlek jag har, för jag älskar er så fruktansvärt
mycket. tre tjejer brukar inte gå ihop så speciellt bra, men vi tre
vi är som pusselbitar.
tack för att ni är ni, tack för att ni vill vara mina vänner.
jag älskar er, så högt upp på denna jord.

/ eran karolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0