one step at a time

hej och förlåt för min urkassa uppdatering :$
jag ska skärpa mig, men jag har faktiskt inte
suttit vid datan så mycket på sistone som jag faktiskt brukar göra.
men denna veckan har gått väldigt fort, men ändå slow motion liksom.
i måndags så gick jag med stoffe hem, sen kom fiffi & toffsis dit så
då blev det till att vara med dom istället. hehe, jag och fiffi vart helt tokiga
haha. sen blev det till att knalla hem runt halv nio.
i tisdags så kom jag hem ifrån skolan, käkade satte mig vid datan knallade
hem till toffsis :) sjöng singstar och käka lussebullar. sen kom fiffi som var på
väldigt dåligt humör, men det ändrades sen :} det var bra tyckte jag. men iallafall
kvällen slutade med att vi kollade på lägenheter. hittade jätte mysiga :') hopppppas.
i onsdags så hängde linda med mig en snabbis hem, fixade lite till fredagen. sen åkte
jag och tränade med david och alex.
i torsdags så hjälpte jag julia och matilda att locka håret till lucian :) blidde jätte bra. sen ut
till lindas jobb och öva inför fredagen.
i fredags the big day. skolan sög, as usual. sen blev det till att åka till lindas jobb, fixa inför kvällen
sen ut till ridskolan. maskerad hoppning, vi gjorde bort oss. rätt mycket, haha.
hoppningen gick heller inge vidare, skulle varit jovi och ecco. film kommer!
idag, vet jag inte vad som händer :) får se.
pusshej!


smile
momisos itot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0