öronmat 2008.

heyheyheyheyhey c:
förlåt för min uppdatering, suger. men denna veckan
har varit väldigt soft och så :) bara varit genrep och sånt.
igår och idag har det varit öronmat, årets höjdpunkt lätt!
har varit jätte skoj och så, huhu. inte mycket att skriva..
idag har jag och linda bakat också, till imorgon. soft!
ja, det var väl det. juste, min emetfobi har tagit över igen.
kliat upp armarna, ser inte klokt ut. får prata med mamma
så att vi får lösa det på ett eller annat sätt, funkar ju inte att
somna runt elva, vakna 1 på natten skaka, kallsvettas, klia
på armarna och må dåligt. det är sjukt jobbigt, och jag blir
utmattad som en gris. jaja :)

ANONYM.
" du har ju inte alls ny header ? "


svar; jag hade en ny header och ny design.

men har nu bytt tillbaka.


sen till andra som skriver anonymt, jag är tacksam

om ni skriver vem ni är. det är jobbigt att få anonyma kommentarer.


lite bilder ifrån öronmat.

  
  
  
öronmat är något jag kommer sakna när jag går ur nian.


Kommentarer
Postat av: Sis

Hej! Ville bara än en gång säga att du och Emelie var jättebra igår. Jag blev verkligen förvånad att du var så duktig! Jag blev så stolt =)



2008-12-19 @ 10:29:54
URL: http://emmagrenander.blogspot.com
Postat av: karrrrrrro

Hej! haha, tack så mkt :') vad glad jag blir

2008-12-19 @ 11:34:49
Postat av: Sofia

Hej! Håller med Emma där. Du var så himla duktig! Och jag tycker det var bra gjort att våga stå och sjunga så:)

2008-12-19 @ 13:44:04
URL: http://sgrenander.blogspot.com
Postat av: karrrrrrro

tack så mkt min älskade systrar :D

2008-12-20 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0