i will hold my breath when i tryin' to forget all about you, so stop runing in my head

god morgon!
okej, nu har jag varit vaken i några timmar. men det gör inget
för det är fortfarande halvt morgon. jag sitter fortfarande här i
nattis tröja och knut i håret. så jo, det är morgon! aja, nu blev det
ett helsike med massa snack om morgon. nu lämnar vi detta tycker
jag! jag sitter här, och är något sugen på kaffe latte?! KAFFE LATTE KAROLINA?!
hur gammal är du tös?! 40+?!
hallå eller .. jag blir nästan rädd för mig själv ..
liksom, kaffe latte? tant gör typ. nej men snart kanske jag går och tar mina vänner
i kinden - hej flicka lilla!
och vart fan fick jag vänner ifrån nu då?! suck ..
okej, nu har jag snart skrivit en hel bok om kaffelatte och morgonar.
godnatt karro, eller något..

gårdagen tillbringades i soffan halva dagen, kollade på två great filmer.
hairspray & epicmovie. goooooood, trodde jag skulle dö av den dära epic.
och första tanken som slog mig när jag såg att den hette epic var koffe.
" epic, fan va epic. epic fail karro, epic- EPIC EPIC EPIC" dagens ungdom.
och tant karolina är tillbaka i rond 2.
iallafall, vid sex någon gång så gick jag till toffsis :] det var trevligt tycker jag.
vi pratade om allt, kul som bara den. sen så gick vi upp till köpingen på vägen
hade vi roligt.
karro: micaela, det är någon som inte vill svara. jag i väldigt manlig röst; HALLÅ?! svara då?!
micaela i hysteriskt skratt och även med sin röst som inte höll.
" halÅåÅåå, svarA dåÅå" hahahahahahhahahahahah.
sen när vi var uppe i köpingen så mötte vi uttttter, så åt vi pizza.
sen gick jag hem och somna :] jaja.
nu ska jag göra min älskade kaffe latte. good luck, chuck.
baha.
/ karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0