you took my breath away och jag vill aldrig hämta den

heyheyhey, hemskt mycket hey.
kom hem ifrån kyrkogården för en stund sen, tände ljus för farmor.
innan så var jag på gymmet med david, och jag tränade min mage
så att jag mådde illa. F-Y-F-A-N vad jobbigt, men resultat skare bli
det ska jag se til :] imorgon blir det skolan, sen stallet. rida älsklings
pollen. sen efter det blir det gym hoppas jag, träna träna träna.
sen försökte david göra mig fet också, genom att sätta mig i en jävla
maskin där man får större höfter. då blidde jag sur, sur som faen!
jaja, nu ska jag snart lägga mig i min goa säng och lyssna på musik.
nattinatti ♥
sen grattis till jyrki också som fyller år idag :))

min önskelista.
laptop, med mobilt bredband.
frisörset.
fizzy parfymen.
pengar.


sjukt go låt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur gör du så att din bakrund blir röd?

2008-12-02 @ 16:37:19
Postat av: karro

hejhej, vem är det? kanske har dig på msn? lite lättare att förklara då.

2008-12-02 @ 20:23:26
URL: http://misskkeyo.blogg.se/
Postat av: karro

hejhej. vem äre? lite lättare att förklara ifall jag har dig på msn.

2008-12-02 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0