eu kort, snart. plugga?

yesmayn igår drog jag & emma oss ner till vänersborg och plugga på
moppe kort, rätt så grymma. dagen gick också jävligt fort. först 3 timmar teori med 30 min rast emellan åt.
vi köpte kaffe då, gatt! sen vart det teori en timme till, sen lunch rast. vi kände för pommes frites först
men det slutade med kina mat, gött! sen tappa vi väl bort oss lite kanske ... heheh
men vi hittade sen, för jag har lokalsinne som en get :> höhö
sen skulle vi köra lite, och vet ni eller
jag var bäst i hela gruppen på att bromsa ;) han sa det inför klassen, gött stolt. haha
sen hem och ut och kolla på fotboll med jakk & moin, goe pojkar
sen kom emma så blev det till att åka ut till henne, kolla på två filmer
sen sten somna båda. haha

vaknade runt halv 10 idag, sen hem och idag vet jag inte vad som händer :}
väntar på att micaela ska vakna nu iaf, jag har mycket information till hon ;)
haha.
yeye, hur ser eran dag ut?

 
 
 





slänger in en väldigt fin låt också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0