god morgon?

eh ah, jag känner mig typ helt nyvaken.
jag gick upp typ halv sex - sex idag, och gott folk.
det satte sina spår, fyfan vad jag är trött nu!
gick bra i skolan & allt sånt, kände inte av det så mycket.
men nuu, god damn!

dagen började iallafall med att jag gick upp då, duschade & satte på kaffe.
ehehhe, ah men vad skulle ja gjort då?! jag ville bli pigg? ... 
haha. jaja sen käkade jag en rejäl frukost, duktigt duktigt!
sen upp och fixa och dona hela morgonen, ankom till skolan ca halv 9 och då
var det två timmars hemkunskap som gällde, korvstrogranoff.
jag var grym, jag brukar vanligtvis tycka det är pest & pina att äta det, men den
var grymt god. är man bäst så är man ;) höhö.
sen var det so, trååååååååååkigt. sen matte också tråååååååååkigt,
sen hem, kolla gymnasium. WIHU, jag kom på LBS! (y
reserv på skönhet & hälsa, och frisör i uddevalla. så nu är det tur som gäller!

idag vet jag inte riktigt hur dagen blir, sitter nog hemma och tar det lugnt tror jag.
är så ju så fruktansvärt trött så det ska gudarna veta. snart helg igen! :)
sen har jag kommit på en ny sak till bloggen, kanske lite wannabe allt. MEN, med mina
egna åsikter & min egna smak. så ska jag starta "veckans big yes & big no" lista :>
får se hur länge denna håller dock, men jag börjar nog senare idag :) 

hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0