HERE WE GO!

ja men vafan, då kör vi väl igång då ;) 
kom med kommentarer om vad ni tycker sen :)



VÅR VÄDRET!
oja vädret är väl oemotståndligt att inte älska nu?
vårkänslor, vitsippor, blåsippor, videung & tussilago
underbart!

GLADIATORSKOR!
åh jag är så kär i dessa skor, så jävla snyggt!
speciellt när det är en klack på dom, mumma!

KRETA OM UNGEFÄR EN MÅNAD!
javisst fan, den 22 maj åker jag. pepp? svar ja!





KISSIE!
denna människan går mig på nerverna. så otroligt ful, så jävla jobbig röst.
OCH SÅNT JÄVLA SJÄLVFÖRTROENDE.
BIG NO

ORDET TIEP
och detta ordet, tiep? som ska betyda öhm, typ?
nej det ordet hatar jag, bokstavligt.

PROV
dessa nationella prov som är stup i kvarten, börjar bli .. tjatigt?



slänger in en skön låt när jag ändå är igång ;)
bye


Kommentarer
Postat av: matilda magnussen :)

vem är kissie ? :S

2009-04-15 @ 22:04:07
Postat av: Anonym

2009-04-16 @ 17:38:27
Postat av: Emma Grenander

Ahaaa... är det det som "tiep" betyder. Fan va gammal jag känner mej :)

2009-05-05 @ 08:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0