micaela, ska ha ett tack.

för dom gångerna man inte orkar och bara är arg
så finns hon där
för dom gångerna jag bara vill skrika
så finns hon där
för dom gångerna jag har ångest
så finns hon där
för dom gångerna jag inte vet vad jag ska göra
så finns hon där
för alla gånger
så har hon alltid älskat mig


hejhopp bloggen :>
dagen börjades vid halv ett, då mamma kom upp och väckte mig, kul!
så då blev det upp och käka, sen slänga sig framför tvn. var någon dålig film, men det fick funka.
sen satte jag mig här, as usual.
idag får det bli chill sista lovdagen, göttmos. är inte så speciellt pepp inför skolan faktiskt.
men får väl bita ihop, och klara skiten. både för min skull & kallemus ;) haha.
yeye, men vi hörs sen
bye

Kommentarer
Postat av: micaela.

detsamma gumman

& jag älskar dig så fruktansvärt mycket, glöm aldrig det!

2009-04-14 @ 23:55:36
URL: http://missyoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0