söndag

ja, vi får väl börja med big yes & no!



VARM FÖRSOMMAR!
åh herrejesus, det ska bli en varm skön försommar sägs det.
härligt eller vad?

LEOPARD MÖNSTER!
är ett big yes, fan vad snyggt det är eller!



SNEBLICKAR!
javisst får man blickar, men folk man inte gjort något är bara
så jäkla störande att få blickar av!

DÅLIG FANTASI
hehe, är big no. jag kommer inte på någon mer punkt (aa


hallå bloggen!
helgen har varit helt okej, förutom fredagen som bara var helt jävla fail!
haha. väntade på att linda skulle komma hem ifrån stallet, klockan halv 9
kom hon hit, vi drog till kvarnis och handla lite sen hem till henne så fixa
hon sig. sen försökte vi hitta skjuts till vita, kan väl säga att vi var något desperata!
men iallafall, i slut ändan så körde annelie oss. när vi kom till vita så skulle alla dra
igen. så vi kan väl säga att vi var på vita i 5 minuter sen åkte hon hem medans jag gick
med micke, jocke, ferm & victor :} sen åkte ferm victor & micke så jag och jocke gick till mellerud.
gick faktiskt riktigt fort! sen upp till köpingen en stund, träffa micaela, frida & sofia en stund.
sen träffa jag syster och sen vart det hem med sällskap av koffe & jimmy.
gick in & sov typ, helt dö.

lördagen vaknade jag rätt tidigt, runt halv elva. satt vid datan ett bra tag, sen kom mormor så då
vart det mat som gällde. sen ut och sätta sig i solen, så jävla varmt & skönt! efter ett tag kom linda
så då chillade vi rätt så stort, göttgött!
sen skilldes vi åt för att fixa oss, och vid 8 kom hon igen och då vart det utgång som gällde.
kom hem 12, nörda lite data - stensomna.
idag vet jag inte riktigt vad som sker, hoppas på att träffa victor iallafall.
yesyes, allt från mig!
pussshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0