vad är det vi strävar efter?

för vi är ju aldrig riktiga nöjda med allt. det finns alltid något som inte duger.
jag själv som person, klagar över allt. det gör jag jämt om någon har en liten liten fläck på sina byxor  så ser jag det på 100 meters avstånd och det första jag gör, är att påpeka det. jag hatar det som fan, men jag har varit sån i hela mitt liv och det har påverkat väldigt mycket. men egentligen, så vet jag att jag inte är själv om det. det finns många andra som klagar precis lika mycket som jag. men grejen jag ville komma fram till var, att varför kan vi inte vara nöjda med det vi får och det vi har, varför måste vi ha mer? vad strävar vi efter?

godkväll sötnosar, jag känner att min blogg börjar bli väldigt mycket tankar.
och det kanske är bra, för det kanske behövs komma ut :) idag har varit en låt-mig-sova-bort-denna-dagen-dag. allt jag vill är att sova, kanske håller på att bli sjuk eller börjar gå in i en depression eller något :s fan vet jag. men humöret har ändå varit på topp faktiskt :) imorgon tror jag att jag ska ta mig en liten tripp till trollhättan och hälsa på lite nära och kära. jaja, inte mycket att säga. mer än att jag är trött på min pappa som har varit sur på mig sen han kom hem :s gubbfan.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0