home sweet home, alabama!

god kväll!
jag är nu hemma, vid min kära dator som har varit lite halvt saknad men ändå inte. den är så fruktansvärt seg så det är sjukt. menmen, kom hem vid tre tror jag. jag och sandra vaknade vid tolv idag, rätt skönt faktiskt. så vi gick upp och käkade frukost. sen drog vi oss till datan och helt plötsligt var klockan två typ, så då åkte vi in till mellerud. sandra skulle byta om till ridkläder, sen körde vi ut henne till stallet och vi åkte vidare till rostock för att sofia skulle hämta uffes bil som hon ska låna i några veckor framåt. väl framme uppe i lilla rostock så gick vi in och pratade lite med uffe och anna, barnen var inte hemma. vid tre åkte vi hemmåt, och här stod mamma och strök och lagade mat och pappa läste tidningen. som vanligt ungefär, fast det brukar vara att mamma sitter vid datan och pappa kollar trav, men så äre! iallafall, så käkade vi mat. pannbiff med potatis & sås, gottgott! sen gick jag hit upp och här har jag suttit dom senaste timmarna nu, skulle formentera om datorn, men då måste man tydligen ha en skiva. FAN! så det gick väl inte så bra i guess. jaja, nu ska jag väl sitta här en stund till sen blir det till min sköna säng som jag har saknat otroligt mycket! men först ska jag nog äta lite mat, börjar bli hungrig känner jag. ha en fortsatt trevlig kväll! godnatt <3
, karro.

lite bilder ifrån dom senaste dagarna!

   
dagarna hos mormor :)

  
sofias superkamera <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0