jag behöver inte dig, jag behöver inte nån.

god eftermiddag mitt herrskap, och damskap?
ja nu tänkte jag prata klart om min nyår, he he HE.
jo jag ju till motorklubben med micke och dom, och pussa på folk.
sen var jag där ett tag och prata med massor med folk, det var trevligt
och roligt att folk var så glada (: sen var jag där en bra stund, sen drog
jag mig hem. svinkallt var det ute, låg säkert och skaka i sängen i en timme.
men sen blev det varmt c; tur det! jaja. så slutade min nyår, tyvärr gick allt lite
för fort kände jag. får hoppas på en ännu roligare nyår nästa år!

idag, vaknade jag halv ett av min mor som var så jätte "gullig" och väckte mig. hm!
så då gick jag ner och hämtade frukost och satte mig vid tvn, as usual! en stund efter
så körde mamma ut mig till stallet, så red jag lille jovisen ♥ jag hade nästan glömt vilken
känsla det verkligen är att sitta på hästryggen med solen i ansiktet och känna vinden bara
passera förbi en. gud, fattar inte varför jag inte har varit där ute på så länge som jag faktiskt inte har varit. det är helt underbart! iallafall, jovisen var jätte snäll och pigg var han också men
det är bara roligt :} skritta och trava i solen bara, gudars. sen kom jag hem, och läste något riktigt läskigt på aftonbladet!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4110661.ab
ja, man får hoppas på att det är något dom bara misstänker.
men helt ärligt, vad händer med samhället? jag har nog aldrig förstått vad människor egentligen tänker med om man får för sig att döda någon? i d i o t e r. går dagen spenderades även i sängen och soffan, sen gick jag till vickan där pernilla även var sen drog vi upp till köpingen och käka. sen hamna jag med johan & ajje resten av kvällen :) sen var det bara hem och kolla sex and the city i stortsett en mesta del av resten av kvällen. BÄST!
en gick jag och la mig i min underbara säng, och idag vet jag inte vad som händer av resten.
får hoppas på något roligare än alla andra helger, hehe!
pusshej.

   
JON BON JOVI ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, världens finaste jovis :') <3

div3 nudå te våren ;)

2009-01-04 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0