ny stilmall.

ja, jag har ny stilmall tills vidare. hittade denna på snyggareblogg.se
orkar inte fixa med en ny just nu, så jag har denna ett tag tills jag orkar fixa en egen och så vidare.

iallafall, hej där!
har inte skrivit på ett tag nu, vet faktiskt inte vad jag ska skriva så det känns lite som brist på fantasi om vad jag ska skriva om och så. men ja, helgen har varit okej iallafall. igår var jag på dåligt humör så det blev bara lugnt för mig då och så. jaja, nej jag orkar inte skriva om min vardag nu så jag skriver lite tycke & tankar nu.

jag satt och kollade på tv igår, och på några timmar så hade 3 olika topmodel program gått på trean?! alltså, jag förstår mig inte på det, så jag gick in och googlade på hur många top model program det fanns, sammanlagt så finns det sex olika länder som har detta program .. america, sverige, norge, danmark, australien & kanada. allvarligt talat? visst att kanske andra länder också vill ha det, men då kan dom väl för helsike göra ett annat program som kanske liknar top model och inte härma det, eller har jag fel? jag tycker själv att americas next top model är jätte bra verkligen, tycker tyra banks är en otroligt skön person osv osv. men jag tycker att alla andra länder kan hitta på något annat, där snackar vi brist på fantasi verkligen!

kommer ni ihåg eva? den bitchiga tjejen som ingen tyckte om?
som även vann ett år!


eller lisa? hon med alkohol problem?


eller yoanna? som också vann ett år!


kommer ni ihåg kim? som var lesbisk?


eller naima?


ja detta är modeller som jag kommer ihåg ifrån alla år!
americas next top model kommer slå alla top model!

men även av alla dessa modeller, så kommer alltid
kahlen
vara min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0