pretty boy!

and this will be the first time in a week
that I'll talk to you
and I can't speak
been three whole days since I've had sleep
because I dream of his lips on your cheek
and I got the point that I should leave you alone
but we both know that I'm not that strong
and I miss the lips that made me fly

hejsan alla hallonhjärtan, haha. idag var det min sista sovmorgon,
det känns hemskt. för jag sov lite väl länge, så när jag somnar ikväll
det vet nog ingen tror jag, och imorgon ska jag upp 7. hehe ...
jag vet någon som kommer att gå upp kvart i åtta, slänga på sig mjukisar
sätta upp håret i en toffs och springa till bussen iallafall! fan.
skolan borde börja typ, 10 och sluta 2. vore perfekt :'D hehe. men det ska väl
bli skönt att komma tillbaka också, ska bli roligt att träffa folket som jag inte har
träffat på lovet, typ emelie, emma osv :) iallafall, jag gick upp. åt en rejäl frukost,
vid tvn såklart. sen så la jag mig i ett varmt och skönt bad, och satte mig sedan här.
nu lagar mamma mat, jag är fortfarande mätt efter frukosten men får väl äta lite nu när
hon har varit snäll och gjort mat åt mig :)  jag får skriva senare, maten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0