saknad

jag har suttit här nu ett tag, och funderat tillbaka. på när det bara var du och jag.
hela tiden, dagarna in dagarna ut. nätter in, nätter ut. och ALLTID hade vi roligt jämt skratta vi åt sjuka saker, och vi skratta åt dom i en timme. för efter en timme kom vi på en ny sak att skratta åt, och vi hade alltid så ont i magen för att vi skratta.. hur vi jämt drog till kvarnis och köpte godis, chips & dricka och satte oss och kolla  på film. hur vi sjöng i jacuzzin så att det hördes ut på gatan, och vi bara skratta, skratta & skratta.. hur jag jämt försökte få kort på oss, men aldrig lyckades. förutom när jag var utom smink då dvs .. haha. och när vi cykla runt med otroligt snygga cyklar, när vi har funderat på omöjliga saker.. när vi pratar om fina hus hela tiden, och sen efter en timmes pratande upptäckt att vi sitter och pratar som gamla tanter.. gud vad jag saknar allt! för jag mådde verkligen toppen med dig, så fort jag var ledsen så kunde du bara göra så att allt blev bra, på bara några sekunder. det är otroligt, det är inte många människor som har fått mig att må som du har fått mig att göra. och jag kan fortfarande inte förstå, hur allting startade. för du hatade mig mest av allting, men sen klicka det tillslut. och aldrig hade jag varit så stolt som jag var då, det var du & jag. och snabbt upptäckte vi också att vi var som tvillingar. nu har vi delat 5 års vänskap. den bästa vänskapen jag har varit med om, du är och kommer alltid vara min bästa vän även fast vi glider ifrån varann mer och mer .. så kommer du alltid vara min nummer ett, för ingen är som du. 
 ingen får mig att skratta som du, ingen får mig att gråta som du,
ingen får mig att må så jävla bra som jag gör med dig.
jag älskar dig mest av allting, och det är ingenting jag bara säger. utan så är det också!
linda bergqvist, utan dig hade jag aldrig stått där jag står idag, syster. <3

   
   
   
k o m  i h å g,  a t t  u t a n  d i g - f i n n s  i n g e t  m i g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0