dagens outfit


gott med mjukisar, det är kärlek.


lugn dag förövrigt, massa åttor som är ute på prao så det är gött lugnt.
efter skolan så drog jag och linda upp och käkade kyckling sallad.
det var gott, och jag blev så mätt att jag mådde dåligt sen. haha!
går också magsjuka verkar det som, döda mig. sömlösa nätter nästa - HEJ!
jaja, på fredag är det nationella prov i engelska, inte så pepp faktiskt.
nu blir det till att se klart på den rätte för rosing och sen desperata.
imorgon är det onsdag, det innebär hemkunskap, so & matte.
får åka ner till göteborg rätt snart också och kolla på balklänningar innan
jag beställer ifrån internet. nu är det slut på reklam! vi hörs bloggen.
puss karro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0