OLIVER 3 ÅR!

vet ni vad? ;) jag hade rätt - han fyller 3 år!
grattis min goaste unge.
han fick ett tåg, och det kan jag lova att det var det ända han höll på med
på kalaset. jag älskar dig oliver paananen! <3

ikväll blir det nog bara lugnt tror jag, victor swan & pether kommer hit snart.
dom ska käka upp mina cheeze ballz. dom tre vännerna & karro typ. haha!
jaja, förövrigt var jag på överby efter kalaset också. jag handlade ...
sockar, sockar, sockar & sockar.
JAG HITTADE INGENTING! okej, jag hitta en skinjacka skit snygg, på en skylt docka.
så fort jag fick på mig den så såg det förjävligt ut! jag kan ALDRIG ha något sånt.
har för konstigt kropp, breda axlar. tycker inte om, men får se om jag köper den nästa
gång kanske. förresten! jag låg och tänkte på hur jag skulle vela ha en bikini.
jag har även försökt att leta upp en på internet.. men det gick inte så bra :/ men iallafall.
den ska vara ZEBRA-MÖNSTRAD! sen ska det vara som en bh-modell, sen trosor då.
vill haaaaa! menmen, jag för nöja mig med geopard ;) nu kom boysen!
ha en trevlig kväll, puss&hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0