dagens

  

jeans, bikbok
linne, sunshine - MQ
adidas tröja, inter sport
jacka, everest - stadium
väska, svea - zoovillage.se

hey :}
idag börjades dagen med att jag gick upp, käkade frukost - tog på mig - sminka mig, och sen till bussen.  somnade rätt så skönt och vaknade precis vid resecentrum, p a n i k. men det gick fina fisken! väl på bussen mot uddevalla så sitter jag med cassandra, den störda. skratta nog hele resan tror jag. jag hittade ett konstvärk gjort av henne och hon kunde inte stå ut med det så hon gjorde en värre på mig .. ja, avundsjuka lever överallt så att säga.. ;) haha! när vi kom till skolan så var det dags för praktiskt hela dagen, gött det. klippte och så, börjar få in stuket ordenligt nu, härligt det. rätt flum dag med cassandra, emelie x2 & linnéa osv, älskart! åkte till frändefors skola med fislip och hälsade på oskar, tänkte hälsa på rickard också men han drog dissen, menmen :) nyss hemkommen typ och har lagat mat. idag vill jag mysa med micaela, men hon ringer icke :< jaja. vi hörs senare!
ska träna nu
tillbaka till bloggandet märker jag, haha.

idag.


cassandra till vänster, hon måla dit mig till höger. (värre än hon själv, bitch..)



klippklippklipp..

 
cassandra hitta en rosa sprayburk, smoothie clean ..


langa poser kan hon med, vresa bert!


fislip va duktig o hade bälte på vägen hem :'D
IHI <3


Kommentarer
Postat av: Filip

VAD FAN ÄR DET FÖR AVSLUTNINGSBILD? :(((((((

du är söt! <3

2009-09-22 @ 17:53:23
URL: http://filipjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0