robin stahl ft. daloz & amanda



jag tänker på den dagen, jag tänker på din charm, när jag träffade dig och tillslut så höll jag din hand. jag ville vara med dig, ville förklara hur jag kände, men kom inte närmare än att få hålla dina händer. saknar din blick, ditt skratt och ditt sätt. baby du snodde mitt hjärta, det kändes så rätt! men dagarna gick och jag blev utan dig min vän, jag tänker på dig än och jag vill träffa dig igen. saken är såhär jag tänkte varje dag tillslut, från den första sekunden till en evig minut. det bara snurrar runt i skallen på mig, trodde nått var fel. tänkte på dig mer, dags att vakna upp och se att du inte ville ha mig, det kändes knas för dig vi skulle vara vänner och det lämnade du klart för mig, det sluta på ett sätt som det inte skulle vara, men jag säger dig en sak
jag älskar dig min underbara

åh älskling alla dagarna med dig var bra, jag vet att du och jag minns varann idag
jag vet att älskling du var helt underbar, allt som jag undrade har jag nu funnit svar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0