inga tårar på min kind idag


snyggaste jag sett på länge, VEM ÄR HON??

ööööööööh, vilken cp morgon. har gått fram o tillbaka om jag ska åka till skolan, har nu bestämt mig o åka dit. åker 13.25, blir roligt i hope. gick upp kvart i 9, av mig själv :o haha! gjorde havregojja & käkade en surdegs macka, fyfan för o va nyttig. och för ett tag sen kom farfar hit med massa godsaker, vet ni vad jag gjorde? tog ett ÄPPLE. mmh, jag är så jävla duktig asså. träningsvärken är dubbelt så värre idag skall jag säga er, dra mig baklänges! nej nu ska jag ner och göra middag och sen dra mig mot bussen. hade fint =) puss




grattis emma på din dag ♥
hoppas du får de toppen!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha snygg bild, tack karran :)

2010-03-18 @ 23:37:02
URL: http://emmmaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0