Åh ge mig helg igen

Längtar redan tills helgen. Bli julfest med jobbet på lördag, längtar längtar längtar. Ska ha min fina röda klänning och mina underbara snygga skor, hoppas dom hinner komma bara!? Det gör dem nog, beställde ju i fredags. Fredag är fortfarande oklart, men ska klämma in bio på antingen fredag eller söndag. Twilight har kommit till stan :D Joråsatteeeeeeeeee. Vill bara hem nu, men blir på tok för sent att komma hem idag är inte alls sugen på att vara hemma halv 6. Men så är det, blir att käka lite sen ut till stallet och greja. Sen får jag se vad kvällen erbjuder ;D Blir lugnaste iallafall, är helt slut. Bara 7 skoldagar kvar, sen har jag lovlovlovlovlov.
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0