Game over.

Hemma från skolan, stallet och kalas. Bra dag :) Ätit go smörgåstårta och glott lite film. Nu har jag dratt på mig nattkläderna och kollar på någon film på 3an. Är lille trött men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte somna förrän 12-1 iallafall, haha. Imorgon har jag sovmorgon, så blir lugnaste morgonen på länge. Sen ska jag försöka komma ut till stallet i dagsljus för första gången på ett par veckor, tänkte ta ut snoris på en promme då det är rätt dumt att rida han utan brodd. Så nu får han bara gå massa prommisar fram tills hovis kommer om någon vecka. Gött med lov nu, fått massa jobb nästa vecka också. O på tisdag åker jag och Fish till Götet och mellandagsreashoppar ;) Sängen är rätt skön ändå, mh mh mh.
Puss o godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0