Hänkar

dag 1: sju sanningar.
dag 2: något som gör dig lycklig.
dag 3: tre bilder som väcker känslor.
dag 4: en bild på dig för ett år sedan.
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.
dag 6: det här får mig att gråta.
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.
dag 8: beskriv din förebild.
dag 9: min största rädsla i livet.
dag 10: hur jag är när jag är kär.
dag 1: sju sanningar.
dag 2: något som gör dig lycklig.
dag 3: tre bilder som väcker känslor.
dag 4: en bild på dig för ett år sedan.
dag 5: en bild på någon du litar på till hundra och varför.
dag 6: det här får mig att gråta.
dag 7: det här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk.
dag 8: beskriv din förebild.
dag 9: min största rädsla i livet.
dag 10: hur jag är när jag är kär.


1. Jag bokstavlingen hatar humor program där dom skrattar i bakgrunden.
2. Jag hatar programen ''Teen mom'' & ''Project runway''
3. När jag blir arg så vill jag säga så mycket att jag börjar stamma och inte får ut ett skit, och då blir jag så frustrerad att jag börjar grina.
4. Jag är faktiskt rätt bra på engelska, men så fort jag ska prata det så blir jag helt stum och blir så generad att jag blir tomat i ansiktet, charmigt?
5. Jag faller för smala spinkiga killar, av någon anledning. Mina senaste pojkvänner har bestått av skelett och ben? Kanske för jag själv är smal, eller något?
6. Jag har gått upp ett år i skolan, egentligen ska jag gå i 2an.
7. Jag är sjukligt bra på att inbilla mig saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0