HEHEHEHE

Ändrade planeeeer
Blev jobb igår och blev även insatt på fredag nu.

Härligt med pengar, men har sån ångest över G så fick springa på toan och gråta en skvätt förut.. Men får tänka framåt, jag måste ändå ha pengarna för att kunna ha han så de är väl inte mer än rätt. Vill bara ha de förbannade körkortet nu så jag kan åka till min pärla innan skolan och efter skolan, o allt sånt där. Va där jämt!

Vill ha helg nu, fredag fest?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! lördag, klappar :DDDDDDD söndag, FEST!!!!!!!!!!!!!! Åh vilken festprisse jag är. Huvudvärk har jag också, tidig bakfylla tror jag. HIHIHIHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKA NOG SOVA NU! OK?????

Julmysfrulle på jobbet imorgon, ser jag fram emot. Sen 11 timmars jobb, göttkött vettöööö
NATTI!



En gång när jag va i trollhättan o röjde, som ni ser hade ja en modern outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0