Iphone pics





min fina pung tröja




göran bjöd, go söndags lunch

Helgen har varit supero, fredagen blev lugnt. Somna rätt tidigt och vakna upp lika tidigt också, upp och jobba. Iväg till hästen, upp till Fredde och fixa sen iväg på julbord. Som var jätte trevligt förövrigt :) Blev lille lamt i slutet då dom körde på seg julmusik till kl var 00.00 eller något, haha. Hemma runt 2 och då blev det kaputt sängen som var rätt så skön. Igår blev det jobb ännu en gång, och luciakröning också. Sen hem och däcka i soffan med massa godis och chips, gött. Sov halvt bra inatt, fick upp o glo tv och vakna av att jag låg i soffan någon gång på natten, så sprang till sängen och somna om väldigt gott igen. 

Idag har jag varit ledig och hunnit med ganska mycket, trots att jag vakna 10 och somna om till 13.30, haha. Hunnit köpt strö och mat till Gams, varit i stallet, bubblat, solat, härjat över hela Mellerud och Åsen, glott lite tv och nu ska jag strax gå och borsta gaddarna och lägga mig i en tom o kall säng, sällskap sökes. Imorgon vankas skolan som vanligt, sen får vi se vad dagen erbjuder. Godnatt på er!
PUSS I EN BUSS

PS. Vet ni vad Ekorrens telefon nummer är?
EN EN FURA TRÄ EN EN
HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0