Mägkätärr

Jisses, fick vända i Vänersborg förut. Magkatarren titta in redan igår kväll, men kände inget när jag gick upp. Kom till Vänersborg och trodde hela magen var påväg ut, fyfan vilken smärta. Så det var bara att ta tåget hem lika fort igen, har legat i sängen hela dagen.. Och inte är jag bra än, orkar inte....... Men så är det, har alldeles för mycket i huvudet nu. Mycket ångest över skola och häst framförallt, + att jag har gått ner 8kg på lite över en månad. Så det var väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle dyka upp =) Men vad gör det om 100 år?

Har en liten hunger inom mig, men jag orkar inte ställa mig o laga mat. De finns inte ens någon mat hemma, typ pyttipanna som jag lever på, nejtack. Får se om jag tar mig upp till Mellere och kan köpa något där. Får försöka komma ut till stallet på något vänster också.. Hoppas den jävla värken kan lägga sig nu så jag kan bli en normal männska igen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0